Van:

Sara van Team Claimly

Aan:

Alle deelnemers van de massaclaim tegen online casino's

Subject:

Nieuwsbrief oktober 2024

Disclaimer: Deze nieuwsbrief is destijds verzonden aan alle deelnemers van de massaclaim tegen online casino's (Casino Claim). Informatie kan inmiddels verouderd zijn

Beste,

Bij deze ontvangt u (op de valreep, excuses hiervoor) de nieuwsbrief voor oktober met de nieuwste updates over uw gokclaim via Claimly. Het is enige tijd geleden sinds onze laatste update, maar achter de schermen zijn we volop bezig om het proces verder te brengen en uw verliezen terug te vorderen. We informeren u graag over de voortgang en de ontwikkelingen rondom uw claim.

Wellicht heeft u het al gemerkt, maar onze online diensten zijn vernieuwd. Onze website is nu gebruiksvriendelijker, zodat u eenvoudiger het proces en de veelgestelde vragen kunt raadplegen. Ook het portaal heeft een update gehad en vanaf nu kunt u altijd nauwkeurig de status van uw claim volgen. Naast de huidige status van uw claim, zijn ook de vorige stappen en de stappen die nog ondernomen moeten worden te zien.

In onze vorige nieuwsbrief kon u lezen dat we in gesprek zijn gegaan met de online casino’s om de speelgeschiedenissen te verkrijgen. Inmiddels zijn de eerste onderhandelingen afgerond en zijn we een stap verder in het proces. Enkele casino’s hebben hun medewerking toegezegd en met hen zijn de gesprekken verder voortgezet. Voor de gokaanbieders die niet reageerden of weigerden mee te werken, zijn we ondertussen begonnen met het versturen van individuele GDPR-verzoeken om alsnog de benodigde speelgeschiedenis te ontvangen.

We hopen zo snel mogelijk de eerste speelgeschiedenissen te kunnen ontvangen. Zodra we deze van u binnen hebben, zal u een bericht ontvangen. Om dit proces te versnellen, verzoeken we u vriendelijk om te controleren of de door u ingevulde casino’s en gebruikersnamen en emailadressen kloppen. Dit kunt u inzien in het portaal onder het kopje “gegevens inzien”. 

We kijken ernaar uit om uw verliezen terug te claimen. Heeft u vragen, dan kan u altijd een mail sturen naar algemeen@support.claimly.nl. De huidige status van uw claim vindt u altijd in het portaal op portal.claimly.nl.

Bekijk ook de vernieuwde Veelgestelde Vragen op https://www.claimly.nl/online-gokken-geld-terug#faq

Met vriendelijke groeten,

Het Claimly Team

algemeen@support.claimly.nl | 085-0606617